NewCastle

2010-12-20 @ 00:48:32

Hej!

Natten till lördag kom jag hem från min resa till NewCastle. Det var superkul! Ska slänga ihop ett inlägg om min vecka där, så ni får se alla mina roliga bilder!

Jag kändes verkligen att jag trivdes i England, så pass att jag känner att jag kommer flytta dit när "jag blir stor". NewCastle var såklart jättefint och idylliskt, de hade dock en dialekt så man inte förstod. Var som skånsk engelska, ungefär.

Jag hittade min älsklingsbutik Republic, det fanns så bra priser som 350:- för två skjortor, jag döälskade cheddarosten, folket och engelsktalandet är så vackert och vänligt, man kunde köpa två Ben & Jerry's för 40:- , alkoholen fanns inne på matbutiken, åldergränsen för att köpa alkohol är 16 (lite ungt, men hey, jag kan ju köpa! ), och det var superhärliga choklader och jag vill testa dem alla! Det kändes helt rätt liksom.

 

Mer om det senare. NewCastle resan var iaf kanonkul (och får 5 av 5 toasters robotar ;)


Kommentarer
Kommenterat av: JENNY

Nu finns svaren! :)

2010-12-20 @ 11:59:32
URL: http://jennyjanssons.se
Kommenterat av: Louise

18 år för att köpa alkohol ;) Kul hade vi iaf =D

2010-12-28 @ 17:56:27
Kommenterat av: lovisa

när tänker du uppdatera egentligennnn?:O



hihi.

2011-01-07 @ 19:51:23
Kommenterat av: Klara

Jag är kass! Jag visste inte ens att du hade varit i newcastle! Tur att du har en blogg så att jag kan läsa om allt jag missar!! XD



(CAPS)

2011-01-12 @ 19:14:33
Kommenterat av: Klara

Jag är kass! Jag visste inte ens att du hade varit i newcastle! Tur att du har en blogg så att jag kan läsa om allt jag missar!! XD



(CAPS)

2011-01-12 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://ak.imgfarm.com/images/cursormania/files/8/4020.gif