Gårdagens trip

2010-11-27 @ 16:32:00
Igår kl. 6.03 var jag och Lolli på bussen till Sundsvall för att fira våra födelsedagar och shoppa.



Vid  9 öppnade Ikea restaurangen så vi åt en billig frukost där.



Lolli var så duktig att hon fixade en lampa



Vi fotade även en "favorit i repris" från förra året, då var vi dock i Sundsvall 6/12.



När vi var mätta och klara gick vi runt på Ikea och ville ta med oss allt hem.



Också gick vi på Birsta City och jag kärade ner mig i allt på Lagerhaus, som vanligt.


Vi gick tillbaka till Ikea för att äta en billig lunch.



Så tog vi bussen intill Sundsvall stad för att även gå runt där och shoppa. Satte oss senare ned på ett mysigt fik och drack varmchoklad.



När stan stängde kl. 19 så gick vi för att se på bio. Dock gick ingen bio vi egentligen ville se men "Cornelis"  som vi såg gick också bra.

När vi skulle ta bussen hem vid ~22 så hade det hänt en olycka så en långtradare med "farligt gods" blockerade vägarna. Dock kom en Härnösands buss så vi fick ta den. När vi kom fram till Härnösand fanns ingen väntsal så vi stod ute i -10 med en annan kille medan vi ringde kundtjänst. Till slut kom en taxi så vi fick gratis skjuts hem.

Alltsammans en trevlig dag, med (för) mycket shopping.

Kommentarer
Kommenterat av: lovisa

åh, det var en alldeles kanonbra dag! :D gillar favoritirepris bilden. jag ser exakt likadan ut. sorgligt

2010-12-01 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://ak.imgfarm.com/images/cursormania/files/8/4020.gif